Agenția theStartups.eu pregătește workshop-ul How To eCommerce pentru începutul anului 2019

theStartups.eu

theStartups.eu, agenția de consultanță în eCommerce condusă de Vlad Diaconu, va lansa în ianuarie 2019 o nouă serie de workshop-uri pentru transformarea digitală și dezvoltarea afacerilor în comerțul online. Prin seria de workshop-uri How to eCommerce, agenția își propune să ajute companii mici și medii, dar și business-uri cu tradiție să își exploateze la maximum potențialul de creștere în mediul digital.

Două zile dedicate construirii, extinderii și transformării afacerilor online

Fiecare ediție a atelierului How to eCommerce se va derula pe parcursul a două zile și va fi un ghid complet de construire, extindere și transformare a afacerii într-un succes online.

În prima zi a workshop-ului, Vlad le va dezvălui participanților cele mai bune practici pentru crearea identității de brand, identificarea publicul-țintă, alegerea platformei eCommerce potrivite și dezvoltarea planului de comunicare a noului brand, urmând ca în a doua zi să lucreze împreună la exercițiul de executare a planului de dezvoltare și urmărirea indicatorilor-cheie.

„Companiile românești care activează în domeniul eCommerce au un potențial uriaș de creștere pe care, momentan, nu stiu cum să-l exploateze.

Statisticile arată că peste zece milioane de români preferă platformele online pentru orice tip de achiziție. În aceste condiții, putem afirma că valoarea comerțului online din România ar fi mult mai mare dacă am reuși să aliniem companiile la standardele globale. Prin intermediul acestor workshop-uri ne dorim să ajutăm persoanele de decizie din companiile de eCommerce să-și lanseze, dezvolte sau transforme business-ul într-un mod sigur și sănătos”

— explică Vlad Diaconu

Agenția lansează și framework-ul Critical Me dedicat oricărui business

theStartups.eu lansează public cu această ocazie și un inedit framework pentru companiile care vor să pășească în eCommerce sau care vor să își dezvolte prezența în acest domeniu: Critical Me.

“Ce este acest framework?

Este o metodologie dezvoltată intern, în agenția noastră, în urma experienței atât personale , cât și de echipă, de peste 10 ani în comerțul online, la mari retaileri din piața locală și internațională. Critical Me oferă managerilor o viziune macro asupra business-ului actual. Pornind de la această imagine, îi ajutăm să identifice și să dezvolte zonele din afacerea lor care pot fi îmbunătățite, generând astfel o creștere ce începe la foarte scurt timp după implementarea noului plan.”

— spune Vlad Diaconu

Cui ii este adresat Critical Me?

“Noi recomandăm acest framework pentru oricare tip de business, fie că este un start-up care vrea să se lanseze în mediul digital, o companie cu tradiție ce dorește să își deschidă un nou canal de vânzare sau un retailer online care are nevoie de un impuls în comenzi”

— explică Vlad Diaconu

Practic, managerii sau antreprenorii care lucrează pe formatul Critical Me își vor defini mult mai bine un plan de acțiune atunci când doresc să extindă activitatea companiei.

Agenția theStartups.eu a fost înființată în urmă cu trei ani, din inițiativa lui Vlad Diaconu, cu obiectivul de a oferi servicii de audit și consultanță eCommerce companiilor interesate să își îmbunătățească vânzările online.

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *