IMWorld 2017 inaugurează noua scenă „Security Stage”

IMWorld

Pentru zecile de mii de antreprenori și angajați ai companiilor din România care au participat în ultimii cinci ani la IMWorld, prima săptămână din octombrie înseamnă întâlnirea cu noile tendințe de business din lumea digitală.

Ajunsă la a VI-a ediție, IMWorld 2017 va avea loc în zilele de 4 și 5 octombrie, la Romexpo și va confirma și de această dată renumele de cea mai amplă expo-conferință de business din Sud-Estul Europei, dedicată soluțiilor digitale pentru afacerile din România și chiar pentru cele de peste granițe.

„Atacurile cibernetice din ultima vreme au arătat riscurile la care sunt expuse companiile și instituțiile publice. Pentru a veni în sprijinul mediului de afaceri și a specialiștilor IT, expo-conferința Internet & Mobile World va introduce la ediția a VI-a scena de Securitate cibernetică, denumită Security Stage”

— a anunțat Alexandru Măxineanu, project manager IMWorld.

Scenele IMWorld 2017

Alături de cele 5 scene reprezentative – Main Stage, SMBs & Enterprise Solutions, Development, Digital & E-Commerce, Marketing & Innovation – IMWorld 2017 inaugurează o nouă scenă: Security Stage, care va acoperi prin experiența speaker-ilor internaționali și locali de renume în domeniu, nu mai puțin de 10 teme importante din domeniul securității datelor, printre care se numără softuri de Securitate, tendițele atacurilor, IoT Security Products, Cybercrime și alte topicuri actuale.

Fiecărei scene îi corespunde o zonă expozițională cu produse și soluții IT și digitale adecvate oricărui tip de business.

Stuctura celei de a VI-a ediții a ExpoConferinței digitale IMWorld a cuprinde:

  • 6 scene de cu mai mult de 120 de sesiuni susținute de peste 140 de speakeri locali și internaționali
  • 4 zone expoziționale cu 130 de companii care vor prezenta 2300 de soluții digitale
  • Peste 8500 de vizitatori de business, dintre care 3000 de nivel C&O
  • 25 de industrii reprezentate.

„IMWorld nu este doar un eveniment. Este o misiune cu un scop precis și anume acela de a sprijini România și mediul de business să adopte digitalizarea în toate industriile pentru a crește eficiența și productivitatea. Știm toți că transformarea și evoluția sunt iminente, tocmai de aceea rolul IMWorld este de a grăbi procesul și de a-l face mai accesibil, atât prin know-how-ul oferit de agenda evenimentului, cât și prin soluțiile marilor jucători din piața de IT prezenți în eveniment.

Așadar, IMWorld generează plusvaloare concretă și contribuie activ la dezvoltarea economiei, punând în relație directă specialiștii cu nevoia de digitalizare. Sunt încă multe zone de business care nu au experimentat revoluția digital. Unul dintre obiectivele principale ale ediției fiind de a le facilita accesul la aceasta”

— a explicat Alexandru Măxineanu.

Accesul la IMWorld 2017 se face pe bază de bilet ce poate fi rezervat încă de acum pe imworld.ro.

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *