TeCOMM: Cum să anticipezi nevoile consumatorului prin iBrains cu GfK

TeCOMM 2017

Marco Wolters, Global Industry Lead Fashion, Home&Lifestyle la GfK, a patra cea mai mare companie de cercetare a pietei din lume cu peste 13.000 de experti in mai mult de 100 de tari, participa între 24-25 octombrie la evenimentul premium de comert electronic TeCOMM din Cluj-Napoca.

Puterea din spatele iBrain este tematica pe care Marco o abordeaza in cadrul evenimentului.

iBrains este urmatoarea generatie de consumatori care deja influenteaza comportamentul viitorului consumator în online. Generația iBrains din retailerul online preferă device-urile mobile, iubește controlul, participă activ în procesul de cumpărare, magazinele fizice joacă un rol important pentru decizia finală și sunt mai puțin loiali brandurilor.

Marco activează în cadrul GfK, una dintre cele mai recunoscute companii în cercetarea pieței la nivel global. De peste 8 ani, el este responsabil de dezvoltarea business-urilor în industria comerțului electronic și coordonează dezvoltarea la nivel global a industriei de Fashion, Home & Lifestyle în cadrul organizației. Compania a fost clasificată ca fiind una dintre cele mai mari 4 companii de cercetare a pieței din lume alături de Nielsen Company, Kantar Group and Ipsos.

Strategiile din spatele a peste 3000 de companii care vând online

Peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști în eCommerce participa între 24-25 octombrie la Cluj-Napoca în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo. Companii de renume la nivel național și internațional precum eBay, eMag Marketplace, Zoot.ro, Altex sau Elefant.ro dezbat subiecte actuale în comerțul electronic precum principalele modele comerciale ale secolului 21, cum să devii un SEO Jedi sau dezvoltare industriei pe mai multe canale.

Evenimentul este structurat pe două zile. Prima zi cuprinde workshopuri, masterclass-uri și prezentări pe domenii de interes precum: antreprenoriat, SEO, marketing, fashion online și secțiunea dedicată business-urilor la început de drum în eCommerce. Cea de-a doua zi este dedicată prezentărilor cu accent pe conținut internațional și dezvoltarea industriei la nivel mondial. Participanții beneficiază de zona expozițională generoasă în cadrul căreia întâlnesc oportunități de business.

Edward Upton, fondatorul companiei Littledata, cu experiență în tehnologia datelor și consultanță de business, dezvăluie în cadrul conferinței strategiile folosite pe website de peste 3000 companii în comerțul electronic precum Made, Bats sau Hopster. Alături de Edward, speakeri precum Samuel Laurinkari (Head of EU Affairs, eBay), Minter Dial (President, The Myndset Company) sau Jakub Minks (Regional Director Central & Eastern Europe @ Exponea) vor aborda tematici legate de noile tehnologii în eCommerce sau dezvoltarea industriei.

Arena profesioniștilor în eCommerce

Pentru prima dată în cadrul TeCOMM, profesioniștii în comerț electronic au oportunitatea de a adresa întrebări punctuale direct playerilor din industrie precum Altex & Media Galaxy, Netopia mobilPay sau Profitshare. Scopul dezbaterilor este de a îngloba cele mai importante elemente de care are nevoie un magazin online pentru a funcționa optim: branding, plăți online și marketing afiliat ca modalitate de promovare.

Ovidiu Ababei (Director eCommerce, Altex & Media Galaxy) împărtășește informații pertinente din experianța lui de peste 11 ani în retail în cadrul Altex. Compania este lider pe piața de electronice, electrocasnice, IT&C si multimedia din România cu o cifră de afaceri de peste 433 milioane de euro în 2016, potrivit Altex.

TeCOMM eCommerce Conference&Expo are loc între 24-25 octombrie la Grand Hotel Italia din Cluj-Napoca și reunește peste 350 proprietari ai magazinelor online și profesioniști din industrie.

Înscrierile continuă pe site-ul oficial: cluj.tecomm.ro.


Subiecte:               
Citește și alte articole:

Comentează: