Epson a lansat noi imprimante profesionale cu jet de cerneală

Epson la Drupa 2016

Epson a prezentat cea mai mare gamă de imprimante și prese profesionale inkjet la Drupa 2016, cel mai important târg din lume în domeniul imprimării, desfășurat la Düsseldorf, în Germania.

Soluțiile prezentate acoperă o gamă largă de aplicaţii din domenii precum: etichetare de produse, signaletică, fotografie, îmbrăcăminte, decor și aplicații pentru decorarea de produse.

De la ultima prezență la Drupa, în 2012, compania a intensificat programul de dezvoltare și a dublat rata de lansare pentru noile produse dedicate industriei de soluții pentru imprimarea profesională, oferind noi standarde de calitate, performanță, ușurință în utilizare și recuperarea investiţiei. Astfel, în ultimele șase luni, Epson a lansat 13 imprimante noi care au fost prezentate la Drupa.

Soluțiile au fost prezentate și în contextul impactului asupra mediului, un domeniu în care Epson are obiective majore:

“Ambițiile noastre în ceea ce privește dezvoltarea durabilă merg mai departe de tehnologia care reduce din impactul mediului asupra produselor noastre. Putem ajunge la un viitor durabil numai dacă punem accentul pe acțiunile noastre în mediul de business. Epson vrea să schimbe comportamentul și afacerile clienților noștri prin lansarea unor produse, servicii și funcții care ajută la crearea unui mediu de business mai eficient și mai durabil” — a spus Minoru Usui, președintele Epson în cadrul unei conferințe de presă susținute la Drupa 2016.

Design-ul și precizia imprimantelor inkjet și a preselor reduc consumul de energie și de cerneală. De exemplu, noile imprimante SureColor SC-S prezentate la Drupa utilizează de patru ori mai puțină energie în comparație cu tehnologia latex, cu aproximativ 15% mai puțină cerneală în comparație cu generația SureColor anterioară și cu până la 50% mai puțină cerneală decât tehnologia latex (în funcție de material și de setările legate de calitatea imprimării).

A treia generație de capete de imprimare PrecisionCore TFP folosită în configurațiile single head și linehead are un impact semnificativ în dezvoltarea imprimantelor și preselor Epson, ducând la crearea unor produse care oferă calitate superioară la viteze mai mari, livrând, în final, o performanță mai bună. Pentru a satisface nivelul de cerere estimat, Epson a anunțat o investiție de 160 milioane de euro într-o nouă fabrică în Japonia, scopul fiind acela de a tripla capacitatea de producție de capete de imprimare pentru noile produse profesionale aflate în curs de dezvoltare.

 

Epson a prezentat cea mai recentă gamă de imprimante de format mare SureColor SC-S și SC-F. Imprimantele din aceste serii pot fi polosite pentru a produce panouri informative, sisteme de afișaj și obiecte pentru decor pe o mare varietate de materiale. Lansată în ianuarie anul acesta, noua gamă de imprimante SureColor SC-S, cu noua formulă de cerneală UltraChrome GS3 și capete de imprimare permanente PrecisionCore, este spectaculoasă. Reproiectată în întregime, noua serie este alcătuită din 3 imprimante cu 4 până la 11 culori (inclusiv roșu, portocaliu, alb și argintiu metalizat) care oferă o productivitate de până la 95,3 m²/oră. Această gamă de imprimante oferă cea mai bună combinație între calitate, viteză și preț de pe piață.

La Drupa, Epson a unit gama high-end de prese industriale pentru etichetare cu celelalte produse destinate printării de etichete: imprimante pentru birou, pentru zona de retail și imprimante portabile, fiind astfel producătorul cu cele mai multe soluții de imprimare de etichete de la eveniment. Printre produsele prezentate se află presele digitale Epson SurePress, inclusiv modelul SurePress L-6034VW care folosește capul de printare PrecisionCore și cerneala UV tratată termic cu LED-uri, precum și cerneală albă cu opacitate ridicată. Această presă este ideală pentru producerea de etichete de calitate, rezistente la zgârieturi și la apă. Gama SurePress include, de asemenea, modelul SurePress L-4033AW, cu șapte culori, ideal pentru producerea de etichete de calitate ridicată pe o gamă largă de materiale, inclusiv hârtie structurată, film și folii metalice.

Epson a arătat cum retailerii stradali și centrele de copiere își pot extinde serviciile prin imprimarea de produse de calitate rapid și ușor pentru a genera noi venituri. Compania a dezvoltat o gamă de imprimante proiectate pentru a satisface cererea consumatorilor pentru o varietate de produse personalizate, de la imprimări pe canvas și postere, la căni și smartphone-uri. Compania a prezentat mai multe modele de producție, de la SureColor SC-F2000 care printează direct pe material textil, la SureLab D700, laboratorul foto digital.

Citește și alte articole:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *