Producatorul chinez Huawei a prezentat switch-ul programabil SDN

Huawei a demarat o campanie globala de promovare a noului produs.

Huawei Technologies aduce pe piata propriul switch SDN intr-o incercare de a se extinde pe o piata dominata de Cisco.

Compania chineza a lansat de curand seria de switch-uri Agile S12700, serie pe care a numit-o un produs de noua generatie, conceput pentru administarea retelelor din campusuri. Ea se alatura astfel tendintei industriei de a opta pentru SDN (software-defined networking), o tehnologie in curs de dezvoltare care are ca scop oferirea de interfete programabile pentru echipamentele de retea.

Cu SDN, o companie isi poate personaliza mai bine reteaua cu ajutorul softurilor si al aplicatiilor, in loc sa se bazeze pe setarea manunala a echipamentului sau achizitia de noi echipamente pentru a innoi reteaua, au declarat directorii executive de la Huawei. Progresul serviciilor de cloud computing si BYOD in cadrul companiilor ii determina pe vanzatori sa vina cu solutii mai bune si mai sigure pentru administrarea retelelor, au mai declarat acestia.

„Switch-ul Agile si produsele de retea pe care le-am lansat pot, realmente, rezolva problemele pe care clientii le au in dezvoltarea retelelor,” a declarat CEO-ul Huawei, William Xu, intr-un interviu. „Este un produs revolutionar.”

Switch-ul Agile al celor de la Huawei are propriul sau procesor de retea Ethernet, procesor care poate desfasura mai multe sarcini. Compania pretinde ca acest produs va oferii o performanta mai buna comparativ cu alte switch-uri construite cu chipuri ASIC, dar la un pret mai accesibil.

Switch-urile din seria Agile S12700 vor fi disponibile in doua variante, la nivel global, incepand din octombrie.

Huawei este bine cunoscuta ca furnizor de echipamente de telecomunicatie, insa la inceputul anului 2011, compania a intrat oficial pe piata companiilor. De atunci, compania a lansat servere si produse de stocare, asistand la o creste a vanzarilor pe aceasta piata in anul 2012.

Compania planuieste sa angajeze 1.000 de persoane la nivel global, pe langa cei 20.000 de angajati devotati pe care ii are deja. Pana in 2017, Huawei sper ca veniturile companiei sa depaseasca suma de 10 miliarde de dolari.

Compania spera ca noul produs, switch-ul Agile, va deschide in continuare calea pentru afacerea cu intreprinderile si va deveni un produs de referinta, afirma Xu. Incepand de saptamana trecuta, compania a demarat o campanie globala de promovare a switch-ului in tari precum Japonia si Statele Unite.

Compania chineza va trebui sa concureze cu Cisco, un furnizor major de echipamente de retea din SUA. Pana acum, jumatate din vanzarile Huawei au fost inregistrate pe piata din China, restul vanzarilor avand loc pe pietele straine, inclusiv cea din SUA, unde a vandut unitati de stocare si echipamente de retea.

„Abia am intrat pe piata companiilor din SUA, si inca invatam”, a afirmat acesta. Xu spera insa ca switch-ul Agile va aduce clienti si din SUA.

Cu toate acestea, anul trecut, Huawei, a intrat in atentia SUA datorita unor probleme de securtitate ridicate de o comisie a Congresului. Ulterior, parlamentarii au avertizat companiile americane sa se gandeasca de doua ori inainte de a cumpara echipamente de telecomunicatii Huawei.

Compania a sustinut ca guvernul Statelor Unite adopta in mod nedrept o atitudine „protectionista” impotriva companiei chineze, si ca toate produsele sale sunt sigure.

Huawei va trebui sa isi imbunatateasca politica de marketing pentru a atrage atentia clientilor, a afirmat Matthias Machowinski, un analist al companiei Infoetics. Dar compania „pompeaza o multime de bani in R & D, sume pe care competitorii cu greu le pot echivala”, a spus acesta.

„Desigur, cea mai mare parte a afacerilor lor inca provin din China, dar au inregistrat, de asemenea, o crestere buna si in alte parti ale lumii, in special in Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa si America Latina”, a mai afirmat Machowinski. Concentrandu-se pe pietele emergente, care cresc mai repede decat cele din America de Nord si Europa de Vest, Huawei poate castiga cota de piața, a adaugat acesta.


Subiecte:            
evomag.ro - Back to Office 10Sept
Citește și alte articole:

Comentează: