Inscrie-ti magazinul online in competitia GPeC pana pe 9 Mai si primesti 2 bilete gratuite la GPeC Summit!

Mai sunt doar cateva zile pana pe 9 Mai 2014, data pana la care magazinele online care se inscriu in competitia GPeC (Gala Premiilor eCommerce) beneficiaza de 2 bilete gratuite la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si din regiune. Acesta se va desfasura in Bucuresti, in zilele de 26-27-28 Mai, reunind unii dintre cei mai buni speakeri romani si internationali.

Cea de a 9-a editie a Competitiei Magazinelor Online GPeC a luat startul pe 25 Aprilie cu perioada de inscrieri care se intinde pana pe 23 Mai. Insa, magazinele care aleg sa intre in competitie pana pe data de 9 Mai, primesc si 2 bilete gratuite la GPeC Summit – pe langa multiplele avantaje aduse de competitia GPeC 2014.

Beneficii de peste 3000 euro pentru magazinele online inscrise la GPeC 2014

1. Magazin de Incredere, atestat TRUSTED
Toate magazinele online care doresc sa participe in Competitia GPeC, trebuie sa intruneasca in totalitate criteriile de preselectie – acestea reprezentand obligatii legale conform directivelor europene, dar si bune practici in comertul electronic. Staff-ul GPeC va audita fiecare magazin in parte, ajutandu-l sa indeplineasca toate criteriile in asa fel incat sa fie la zi cu principalele norme legislative si sa isi creasca reputatia in randul consumatorilor.
Odata cu respectarea criteriilor de preselectie, magazinele online sunt acceptate in Competitia GPeC 2014 si primesc gratuit Marca de Incredere TRUSTED.ro timp de 12 luni (adica economisesc 120 euro – costul acordarii Marcii daca nu s-ar inscrie la GPeC).

2. Evaluare profesionista a magazinelor, in valoare de peste 2000 euro
– Toate magazinele online acceptate in Competitia GPeC 2014 vor fi evaluate prin intermediul celui mai complex set de criterii de jurizare (peste 90 de criterii general valabile – esentiale pentru orice afacere online, dar si criterii specifice, in functie de produsele/serviciile comercializate);
– 20+ specialisti in e-commerce analizeaza magazinele inscrise in competitia GPeC 2014;
– Fiecare din cele 90+ criterii de jurizare este evaluat si notat;
– Pe langa notele acordate, membrii juriului ofera in raport si scurte explicatii / recomandari;
– Evaluarea se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia in timp a magazinelor inscrise in competitie;
– Toate magazinele inscrise in Competitia GPeC 2014 primesc rapoartele de evaluare, precum si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori. Un astfel de raport confera fiecarui magazin o imagine in detaliu asupra afacerii lui, ajutandu-l sa isi optimizeze conversiile si sa vanda mai mult.

3. Consultanta avizata de la specialisti in e-commerce
Pe langa explicatiile oferite de membrii juriului GPeC 2014 in rapoartele de evaluare, magazinele online participante primesc consultanta avizata in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC.
Astfel, in urma primei etape de jurizare, magazinele au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului pentru a discuta pe marginea raportului de evaluare, primind explicatii pentru punctajele acordate si recomandari despre cum sa isi imbunatateasca afacerea online.
Fiecare magazin are la dispozitie 45 de minute de dialog cu specialistii din juriu, timp in care poate adresa si intrebari suplimentare (pe langa cele strict referitoare la raportul de evaluare).

4. Acces la tool-uri de optimizare a conversiilor
Pe langa rapoartele de evaluare, magazinele online inscrise in competitia GPeC au acces si la tool-uri de A/B Testing si Optimizarea Conversiilor precum Marketizator si Vibetrace. Taxa de participare la GPeC include costurile de peste 800 euro lunar pe care le-ar avea magazinele online care nu se inscriu in Competitie.

5. Participare gratuita la GPeC Summit in limita a 2 persoane/magazin
Chiar daca inscrierile in Competitia GPeC 2014 se incheie pe 23 Mai, magazinele online care aleg sa se inscrie pana pe 9 Mai (inclusiv), beneficiaza de 2 bilete gratuite la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comert electronic din Romania si din regiune. Cu alte cuvinte, mai fac o economie de 254 euro + TVA.
GPeC Summit va avea loc in Bucuresti, la Crystal Palace Ballrooms, in zilele de 26, 27 si 28 Mai 2014 si se traduce, pe scurt, in:
• 1 zi intreaga de Conferinta, plina de keynote-uri si panel-uri de dezbatere cu speakeri de top internationali, precum: Chris Goward (CEO WiderFunnel, autor al cartii “You Should Test That!”),Matthew Woodward (Guru in SEO si Marketing Afiliat), Caroline Hey (International Business Manager FACT-Finder), Ela Dokurno (International Marketing Coordinator FACT-Finder), Jacob Kildebogaard (Co-Founder WebJuice );
• 12 workshopuri tematice, pe subiecte de maxim interes pentru orice afacere online: Optimizarea conversiilor; Web Analytics; SEO & SEM; Personalization; Usability; Social Media; Logistica & Curierat; Team Management; Loializarea clientilor; A/B testing; E-mail marketing; Diferentiere & USP;
• E-Commerce Expo – locul in care magazinele online se intalnesc cu principalii furnizori de servicii si solutii e-commerce in scopul stabilirii de parteneriate – unii dintre ei fiind companii de top in Europa.

Taxa de inscriere in Competitia Magazinelor Online GPeC 2014 este de 250 euro + TVA, iar inscrierile se fac completand formularul de inregistrare de pe website-ul evenimentului – www.gpec.ro.


Subiecte:            
Citește și alte articole:

Comentează: