Tendintele in media, mobile si advertising, totul la Future of Media

Stiai ca 21% din utilizatorii Facebook isi acceseaza lunar contul de pe telefon exclusiv? Sau ca 80% din familiile din UK sub 18 ani folosesc o tableta cel putin o data pe saptamana si 41% zilnic? 86% din romanii din mediul urban care utilizeaza internetul au facut si cumparaturi online iar peste 70% platesc in numerar atunci cand produsul este livrat?

Cum iti suna evolutia mediilor online, socializare, advertising si viitorul dispozitivelor mobile?

Nimeni nu are indoieli cu privire la schimbarea lumii digitale, tehnologia avanseaza foarte rapid iar utilizatorii si companiile incearca sa tina pasul cu noile platforme de comunicare. Unde se indreapta si unde se vor intersecta canalele si platformele mobile?

Ei bine, raspunsul este usor si il poti afla pe 5 Decembrie 2013 la Future Of Media, vei afla tendintele si oportunitatile din media, mobile si advertising pentru anul 2014. Companii ca Evensys, Microsoft si Nokia vor aduce in prim plan modul in care romanii consuma continutul media, cele mai noi idei din advertising si platformele medi aactuale.

Ce este Future of Media?
Evenimentul Future of Media este o editie complexa si interactiva unde toti participantii vor avea ocazia sa fie conectati la pulsul noutatilor din tehnologie si comunicatii si vor afla care sunt cele mai utile instrumente media si care va fi viitorul platformelor mobile.

Si nu doar atat, sub umbrela Future of media va avea loc si conferinta Future of Mobile, conferinta ce va prezenta tendintele pietei serviciilor mobile si va aborda teme ca: Mobile Payment, Mobile Content and Application, Mobile Commerce. Mobile & Social Networking, Locasion Based Servicess. Puteti participa la sesiuni interactive unde puteti afla care sunt avantajele sau dezavantajele noilor platforme media, puteti descoperi subiecte ca: Second Screen, On Demand TV, Social TV, Smart TV sau Real Time Marketing.

Specialisti media, telefom, tehnologie, advertising, marketing, dezvoltatori de aplicatii mobile dar si jurnalisti si bloggeri tech, cu totii vor fi acolo.

Cum participati la eveniment?
Participantii beneficiaza de mai multe modalitati de inscriere. Blogerii sau reprezentantii media se pot acredita la intregul eveniment. Specialistii in mobile pot solicita o invitatie gratuita pentru sesiunea Future of Mobile iar cei din companiile de comunicare, advertising sau media planning isi pot asigura un loc pe baza unei taxe de participare.

Future of Media este organizat de Evensys in colaborare cu Microsoft si Nokia, partenerii principali ai evenimentului. Mai multe detalii sau pentru inscrieri puteti vizita pagina evenimentului: futureofmedia.ro sau pagina de Facebook: facebook.com/FutureOfMedia.ro

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *