UniCredit lansează o bancă „moleculară” pentru utilizatorii de smartphone

UniCredit

UniCredit și-a anunțat intențiile de a lansa buddybank, o bancă „moleculară” exclusivă pentru utilizatorii telefoanelor mobile. Nou start-up va oferi utilizatorilor trei produse financiare tradiționale: conturi curente, carduri de credit/debit și împrumuturi personale. Compania vrea să lanseze și un serviciu special ce va permite utilizatorilor să facă rezervări la restaurante, să planifice o călătorie sau să comande un taxi prin webchat și telefon.

buddybank va folosi noi tehnologii inovatoare ce vor fi capabile să își identifice clienții în doar câteva secunde, fără a fi nevoie de apăsarea vreunui buton sau întrebări de securitate. Un cont va putea fi deschis în doar câteva minute iar acesta va putea fi folosit pentru a accesa împrumuturi mult mai ușor.

Noul concept este un serviciu dedicat telefoanelor mobile fiind atât unic cât și ușor de utilizat, conform unui comunicat de presă al companiei.

„buddybank este un concept al UniCredit pentru strategia de digitalizare și inovare a companiei. Serviciul se va lansa în Italia iar sediul va fi în Milano dar mulțumită naturii ‘moleculare’ a băncii, ce o face adaptabilă nevoilor diferitelor piețe, luăm în clcul și o posibilă lansare în SUA, Europa și Africa.” a spus Angelo D’Alessandro, creator și director al buddybank.

Investiția inițială va fi de 50 de milioane de euro iar UniCredit vrea 1 milion de clienți în cinci ani de la lansare. Costurile vor fi acoperit începând cu al 3-lea an, asta dacă serviciul va fi folosit de 300.000 de clienți.

Grupul bancar este prezent și pe piața bancară din România prin intermediul UniCredit Bank, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, UniCredit Leasing Fleet Management, UCTAM, Pioneer Asset Management şi UniCredit Business Integrated Solutions.

Citește și alte articole:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *