UPC aniversează 25 de ani pe piața locală din România

UPC 25 de ani

UPC celebrează anul acesta 25 de ani de prezență pe piața din România. Startul campaniei “25 de ani de inovație” este marcat prin lansarea ofertei aniversare: 25% reducere pentru o perioadă de 25 de luni pentru pachetele de servicii HAPPY HOME, care conectează întreaga casă și oferă divertisment pentru toată familia – viteze de internet de 150 Mbps, 300 Mbps și 500 Mbps, Wi-Fi premium cu modemul CONNECT BOX și programele TV preferate, oriunde, pe orice ecran cu funcția Replay.

„De 25 de ani, investim și inovăm pentru a le oferi clienților acces la cele mai noi tehnologii, multe dintre ele aduse în premieră pe piața din România. Ultimii ani au adus o creștere accelerată pentru UPC, susținută de produse și servicii digitale la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri și o nouă identitate de brand care ne consolidează poziția la nivelul pieței. Suntem mândri de tot ce am realizat ca echipă și, în continuare, rămânem fideli strategiei noastre de a aduce experiențe unice de conectivitate și divertisment în casele românilor și de a răspunde cât mai bine nevoilor lor. Mulțumim tuturor clienților și partenerilor noștri pentru încrederea pe care o au în noi.

Împreună scriem povestea următorilor ani, în care inovația digitală va juca un rol din ce în ce mai important în viața noastră, a tuturor.”

— declară Robert Redeleanu, CEO UPC România și UPC Ungaria.

Ce a adus UPC pe piața locală

Printre premierele aduse de UPC pe piața locală, se numără televiziunea digitală prin cablu (2005), serviciul DVR – Digital Video Recorder (2008), televiziunea de înaltă definiție HD (2009), tehnologia 3D (2011) sau Digital Cardul (CI+) (2012). În 2011, UPC lansează serviciul de Internet cu cele mai mari viteze de download disponibile la acel moment pe segmentul rezidenţial – până la 120 Mbps, investițiile în segmentul de internet continuând de-a lungul anilor, astfel încât astăzi UPC oferă viteze superioare de până la 500 Mbps în toată aria de acoperire.

În 2014, serviciile UPC au devenit disponibile şi în afara casei, prin lansările UPC Wi-Free şi Horizon Go.

Ultimii ani au adus noutăți din perspectiva serviciilor și produselor companiei, dar și a identității vizuale. Din 2015, clienţii de internet UPC au acces la viteze de până la 500 Mbps şi prin Wi-Fi, odată cu lansarea noului modem Connect Box, iar în 2016, UPC a introdus pe piață platforma video HORIZON, cu funcția Replay, care oferă acces la conținut oriunde și oricând. Anul trecut, compania a lansat noile pachete de servicii: HAPPY HOME, o nouă identitate vizuală şi sloganul: “Bucură-te de fiecare moment”.

Investiții de peste 1 miliard

De-a lungul timpului, UPC a realizat investiții totale de peste 1 miliard de euro în România. Strategia companiei de extindere a rețelei de servicii digitale a adus peste 1 milion de noi gospodării în aria de acoperire în ultimii 4 ani, serviciile UPC România fiind disponibile în prezent în peste 3 milioane de case. De asemenea, investiţiile constante în infrastructura digitală şi inovaţie aduc beneficii clienţilor şi companiilor din România.

Beneficiile sociale totale generate de investiţiile UPC România în internet broadband în ultimii 4 ani sunt estimate la 309 milioane de euro, datorate impactului vitezelor mai mari de internet (196 milioane euro), productivităţii crescute (95 milioane euro) şi concurenţei la nivelul preţurilor (18 milioane euro) din România, conform Oxera Consulting.

UPC România își păstrează angajamentul de a aduce viteze superioare de internet prin extinderea rețelei la nivel național, ca parte a inițiativei GigaWorld lansate de Liberty Global în 2016 în toate țările din Europa în care compania este prezentă.

Oferta aniversară pentru clienți

Pentru a marca acest capitol important, UPC România va celebra pe tot parcursul anului cei 25 de ani de prezență pe piața locală printr-o serie de inițiative. Pentru mai multe detalii privind oferta aniversară, puteți accesa site-ul upc.ro.

Citește și alte articole:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *