Branduri indragostite de consumatorii lor

World Wide Brands

Inspire Group a lansat cea de-a doua editie a catalogului World Wide Brands.

Publicatia este o colectie de povesti a celor mai iubite branduri autohtone si international. Colectia de cuvinte si imagini, imbinate intr-un mod spectaculos, ofera informatii despre originea brandului, modul de dezvoltare, evolutie, cele mai importante schimbari, informatii despre fondatori, imagini inedited, dar si relatia cu consumatorii. De la idee la aparitie, si pana la ceea ce a ajuns sa reprezinte in prezent, fiecare brandascunde in spate o istorie care merita stiuta.

Cum se construieste un brand de succes? Asta surprinde World Wide Brands in cele 100 de pagini, prin povestile spuse de Terapia Ranbaxy, Gorenje, Praktiker, Bonduelle, Euroministorage, Aqua Carpatica, Worldclass, Adama, Lenovo, Class Living, Vizal, Carrefour, EvoMag, Medlife si multi altii.

Proiectul se incadreaza in categoria cartilor de colectie, care surprinde povestea companiilor de renume international. Conceptul redefineste performanta brandurilor si secretul longevitatii lor, redus la simpla si permanenta relatie cu proprii clienti, incredere si inovatie. Este, mai degraba, o calatorie in timp, de la idee la identitate, de la valori la pozitionare, de la transparenta si implicare la simturi si emotii, la experiente impartasite.

Evenimentul de lansare a reunit reprezentanti ai companiilor de top, pasionati de branding si marketing si presa. Top manageri din companiilor participante vor lua cuvantul si vor face o incursiune in povestea brandului, inspirandu-ne cu experienta lor.

Iata ce spune Anca Nazarov, publisherul cartii: Am fost mereu curioasa sa stiu ce se ascunde in spatele brandurilor puternice, sa cunosc procesul prin care s-au format si povestea celor care le-au creat. Pentru a deveni ceea ce sunt astazi procesul a fost lung, dar frumos. Au pus suflet in fiecare pas pe care l-au facut, in fiecare strategie de dezvoltare, au cantarit fiecare decizie pe care au luat-o si au acordat atentie tuturor detaliilor. Astfel, au creat o istorie a brandurilor pe care voiam s-o cunosc. M-am intrebat de multe ori de ce companiile care ne sunt partenere de ani de zile nu isi spun frumoasa poveste si m-am hotarat sa iau initiativa. Asa am conceput albumul World Wide Brands – o colectie de povesti in text si imagini, o calatorie in timp de la idee la companiile care au devenit, de la valori la pozitionare, de la transparenta la implicare, la simturi si emotii, la experiente împartasite.”

Cartea  se va distribui in lanturi de librarii cu acoperire nationala, dar si online, pe site-ul Inspire Group inspiregroup.ro.

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *