Depanero a lansat o aplicație mobilă pentru iOS și Android

Aplicație Depanero

Depanero a lansat o aplicație mobilă pentru sisteme de operare iOS și Android care simplifică interacțiunea dintre client și service. Conform estimărilor companiei, aplicația Depanero va avea cel puțin 50 de mii de utilizatori activi în primul an de la lansare.

Aplicația ar putea ajuta la eficientizarea timpilor și la scurtarea procesului de trimitere în service a unui aparat defect. Înregistrarea unui produs pentru a fi preluat în service presupune completarea în aplicație a unui formular simplu cu trei câmpuri: marca și modelul produsului, defectul acestuia, tipul garanției. Întreaga operațiune necesită mai puțin de 1 minut.

„Clienții Depanero foloseau versiunea de mobil a site-ului pentru a-și accesa contul de client, a înregistra un aparat defect și a urmări procesul de reparație al acestuia. Am analizat acest comportament, care se înscrie în tendințele de consum ale clienților, dornici să folosească soluții tot mai simple și „on the go”, și am lasat pentru ei aplicația Depanero, disponibilă pentru iOS și Android. Le oferim astfel un plus de mobilitate și simplitate, precum și acces mult mai facil și în orice moment la stadiul produselor lor aflate în reparație”

— spune Adrian Antohi, director general Depanero.

Depanero este primul service din România care le oferă utilizatorilor posibilitatea de a înregistra solicitările de trimitere în service a produselor defecte și de a urmări stadiul în care se află acestea folosind aplicațiile mobile. Aplicația Depanero poate fi configurată pentru a notifica utilizatorul în timp real despre stadiul produselor aflate în reparație, iar acesta poate consulta în orice moment istoricul produselor în service.

Aplicația Depanero este disponibilă în magazinele de aplicații Google Play Store și iTunes App Store și poate fi descărcată folosind unul din butoanele de mai jos:

Play StoreiTunes

 

Citește și alte articole:

1 ComentariuLasă un comentariu

  • MORGA DE PRODUSE D E P A N E R O (service emag)(apelati cu incredere)

    Am trimis un samsung j1 functional (mai putin butonul de pornire care nu mai mergea si fiind in garantie am zis sa il remediez,l-am folosit vreo luna asa.. ) raspunsul primit ..s-a activat senzorul de umiditate si reparatia costa 700 ron ,Eu spun ok trimiteti-l inapoi deoarece il voi folosi asa ,dupa cum l-am folosit si pana acuma ,cand il primesc telefonul … surpriza e de partea mea, telefonul e mort nici macar nu mai porneste l-au stricat cu totul … am facut plangere la OPC sa vad ce se intampla.

    MORALA

    Pentru cei care aveti un produs cu un mic defect, folositi-l in continuare asa daca e posibiL…DACA INSA NU MAI AVETI NEVOIE DE EL TRMITETI-L LA DEPANERO ,NOVICII AU NEVOIE DE PRODUSE CA SA FACA AUTOPSII…OPERATIA REUSITA…PACIENTUL MORT (fericitii cu produsele reparate bravo lor,)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *