Efectele aplicatiilor de mesagerie instant asupra serviciilor de telefonie

Cu totii folosim diferite aplicatii de mesagerie instant, pe telefonul mobil, pe computerul personal sau pe laptop, folosirea lor ne usureaza comunicarea cu persoanele dragi, cu partenrii de afaceri dar ne si scutesc de anumite plati fata de cazul in care am folosi telefonia.

 

WhatsApp, Line, WeChat, KakaoTalk au devenit aplicatii ce le folosim zilnic, oarecum indispensabile din viata de zi cu zi pentru oamenii din intreaga lume. Folosirea acestor servicii dauneaza foarte mult serviciilor de telefonie mobila deoarece acestia inregistreaza pierderi imense.

orange.ro

servicii de comunicare

 

Multi utilizatori recunosc ca folosesc astefel de aplicatii in detrimentul serviciilor clasice de comunicare ca SMS, apeluri video sau voce. Operatorii mobili de telefonie se bazeaza pe furnizarea de servicii pentru a obtine castiguri. Folosirea WhatsApp „fura” operatorilor de telefonie venituri in valoare de 23 de miliarde de dolari, potrivit Ovum, o firma de cercetare din domeniu.

Pentru a tine pasul cu tehnologia si fluxul persoanleor ce migreaza catre servicii terte de comunicare, multe companii de renume se orienteaza catre alte noi oportunitati.  In 2011, compania Facebook achizitioneaza programul de mesagerie mobila Beluga iar recent si-a aratat interesul pentru a cumpara popularul serviciu WhatsApp, acest serviciu este curtat si de alte companii de renume ca Google sau Tencent Holdings.

Deutsche Telekom a folosit astfel de strategii, prin investirea a 7.5 milioane de dolari in aplicatia pentru mesaje Pinger ca si SK Telecom, cea mai mare companie telecom din Coreea de Sud ce a achzitionat o aplicatie similara denumita MadSmart.

Reduceri Cool la Orange
Subiecte:                                           

Alte articole:

Comentează: