LG încheie noi parteneriate cu scopul de a facilita accesul la conținut 4K HDR în 2016

LG Signature OLED TV

LG a anunțat parteneriate cheie cu importante companii din domeniul tehnologiei și furnizori de conținut pentru a oferi consumatorilor o gamă mai largă de conținut 4K HDR (high dynamic range). Vizitatorii standului LG din cadrul CES vor avea posibilitatea să experimenteze o nouă gamă de conținut și inovații relevante.

Noile televizoare OLED și Super UHD din 2016 sunt realizate special pentru a fi compatibile cu standardele HDR actuale, precum HDR10 și Dolby Vision™. LG, Dolby și Netflix au colaborat pentru a realiza clipuri HDR 4K Dolby Vision™ de înaltă calitate pentru televizoarele LG OLED pe baza apreciatului serial Daredevil, realizat de Netflix, clipuri care vor putea fi vizionate la standul LG din cadrul CES.

Conținutul Dolby Vision™ utilizează din plin tehnologia LG OLED pentru a oferi imagini mai luminoase și mai detaliate, nuanțe de negru mai pofunde și culori de neegalat pentru o experiență TV superioară.

LG a mai stabilit parteneriate și cu un număr de furnizori de conținut de talie mondială pentru a oferi cel mai bun conținut HDR prin streaming. În cadrul standului LG de la CES, vizitatorii pot viziona programe HDR produse de către Amazon, printre care The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent și Mozart in the Jungle. Tot aici se va putea viziona în premieră conținut HDR pe YouTube, bazat pe codecul Google VP9-Profile 2. YouTube va oferi conținut HDR prin intermediul aplicației TV anul acesta.

Un alt partener din domeniul conținutului, Twentieth Century Fox, va prezenta blockbuster-ul său, Marțianul, prin intermediul VIDITY, un serviciu de livrare de filme și programe TV 4K HDR digital inițiat de către Secure Content Storage Association (SCSA). Deoarece televizoarele LG OLED sunt compatibile cu VIDITY, conținutul de înaltă calitate poate fi descărcat și vizionat în orice moment la calitatea originală.

Pentru a scoate în evidență o altă colaborare, standul LG va dispune de o cameră întunecată realizată special pentru clipuri video HDR din spațiu puse de dispoziție de către NASA și produse de către Harmonic, partenerul UHD oficial al NASA.

După cum NASA și Harmonic vor demonstra, HDR permite utilizatorilor să experimenteze spațiul cosmic într-un mod complet nou.

Televizoarele LG OLED dispun de posibilitatea de a afișa nunațe de negru profund, oferindu-ne astfel ocazia de a prezenta recentul lansat canal NASA TV UHD în cel mi bun mod posibil, oferindu-le consumatorilor o experiență care se apropie de o călătorie în spațiu,” a declarat Peter Alexander, vice-președinte senior și CMO al Harmonic.

Nu în ultimul rând, LG va realiza o demonstrație a tehnologiei avansate de transmisie HDR în cooperare cu postul local din Las Vegas. Realizat de către Advanced Television Systems Committee, transmisia standard ATSC 3.0 este bazată pe HEVC (High Efficiency Video Code), următoarea generație de tehnologie de compresie video din Statele Unite, și pe transmisia la frecvență avansată pentru o calitate mult superioară a imaginii.

“În cadrul LG luăm conținutul la fel de în serios ca și tehnologia și hardware-ul TV,”

a declarat Brian Kwon, Președinte și CEO al LG Home Entertainment Company.

Punctul cheie al strategiei îl reprezintă faptul că inovațiile noastre sunt împărțite cu partenerii noștri, cu scopul final de a oferi mai multe beneficii consumatorilor și de a pune la dispoziție conținut de calitate.”

Citește și alte articole:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *