Media, tehnologia, subiectele și invitații definesc tendințele anului 2016 la Future of Media

Future of Media 2015

Universul media este caracterizat, asemenea mediului online, de dinamism, iar noile tehnologii accelerează schimbarea și creează noi oportunități de comunicare, de consum, precum și de interacțiune.  Pe 26 noiembrie, la a treia editie Future of Media, vei afla tendințele care pot defini lumea digitală în anul 2016!

Evenimentul va reuni specialiști din media, advertising, marketing, e-commerce și bloggeri, iar participanții vor putea dezbate alături de aceștia subiecte actuale, precum cele mai noi idei din advertising sau trendurile în consumul media. Iar cele de mai sus, dar și detalii despre cele mai utile instrumente pe care să le adaugi activității tale online reprezintă doar o parte din motivele participării la dialog și la schimbul de practici alături de invitații conferinței.

În cadrul a 3 sesiuni interactive, împreună cu Alexandra Iavorschi (Managing Director, StarcomMediaVest Group), Orlando Nicoara (Antreprenor online), Anca Nuță (VicePresident, Identity & Communication Director, Unicredit Bank), Robert Berza (General Manager, Zoot România), Claudiu Serban (Owner, CLS  Media), Marius Coman (M2M Country Sales Manager, Vodafone Romania),  Ioana Filip (Executive Creative Director, MRM/McCann), George Zahiu (Program Director, Europa FM), Lucian Mândruță (Jurnalist), George Buhnici (Realizator TV & Co-fondator Cavaleria.ro)  vei afla contextul și principalele evenimente care au caracterizat anul 2015, dar și cele mai noi perspective privind anul 2016 pentru canalele și conținutul media.

Evenimentul este organizat de Evensys în parteneriat cu Vodafone România, Bitdefender și Unicredit Bank.

Detalii complete despre eveniment și înscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: futureofmedia.ro, unde în data de 26 noiembrie veți putea urmări transmisiunea live a sesiunilor.

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *