Miele a înregistrat o creștere cu 6,4% a cifrei de afaceri la nivel global

Miele

Miele a înregistrat o nouă creștere a vânzărilor la nivel global și a ajuns la un număr record de angajați, în anul fiscal 2015/2016. Astfel, Miele a obținut o cifră de afaceri de 3,71 miliarde de euro, în creștere cu 6,4% față de anul precedent.

De asemenea, pentru prima dată, numărul angajaților Miele a depășit 18.000, ajungând la 18.370, creșterea înregistrată față de anul precedent fiind de 3,5%. Acest lucru s-a datorat filialelor Miele din SUA, Canada, Australia, Danemarca, Marea Britanie și Spania, în condițiile în care personalul din departamentele de vânzări și servicii a trebuit să fie suplimentat ca răspuns la creșterea cifrei de afaceri și a vânzărilor.

Grupul Miele a avut investiții în valoare de 184 de milioane de euro, cu 23% mai mari față de anul fiscal 2014/2015. Creșterea semnificativă reprezintă rezultatul investițiilor companiei în dezvoltarea unor game noi de produse, în procesele de extindere și de conversie în diferite locații de producție.

“Cu aceste cifre, Miele și-a atins din nou obiectivul strategic de creștere constantă și sustenabilă, în pofida ciclurilor economice. Creșterea actuală a cifrei de afaceri a fost organică, nu s-a datorat achiziției unor alți producători sau mărci și nici vreunei infuzii de capital de la terțe părți. La fel ca în anul precedent, vânzările s-au situat peste rata medie de creștere a ultimilor 10 ani”

— a precizat dr. Markus Miele, director executiv și coproprietar al companiei de familie Miele, fondată în 1899.

În Germania, Miele a realizat vânzări în valoare de 1,1 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 6,9%, față de anul precedent. Ca urmare a acestui fapt, Miele și-a extins poziția ca brand de electrocasnice mari pentru uz casnic, fiind numărul 1 și pe segmentul bucătăriilor tip studio. Vânzările în afara Germaniei au crescut cu 6,3%, creșteri importante fiind raportate și în SUA, Australia, Marea Britanie și China.

Divizia de echipamente profesionale a Miele, care cuprinde mașini de spălat rufe, aparate de călcat, mașini de spălat vase, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator, a realizat vânzări de 476 de milioane de euro, cu 6% mai mari, comparativ cu anul precedent, creșterea provenind din toate categoriile de produse.

Citește și alte articole:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *