Free cookie consent management tool by TermsFeed

GPeC SUMMIT – cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrală și de Est – se va desfășura la București, pe 16-17-18 mai 2017. Până pe 7 mai este valabilă oferta Early-Bird care asigură prețuri reduse pentru biletele de acces, respectiv 119 euro în loc de 159 euro pentru toate cele trei zile de eveniment. Înscrierile se fac online, pe website-ul GPeC.

Peste 30 de speakeri de top români și internaționali

Pe scena GPeC SUMMIT vor urca peste 30 de speakeri excepționali – români și de peste hotare –, toți fiind practicieni și unii dintre cei mai buni specialiști în E-Commerce, Mobile și Marketing Online.

Zappos.com, gigantul retailer online de fashion la nivel mondial deținut de Amazon, vorbește pentru prima dată în România la GPeC prin persoana lui Rob Siefker (directorul echipei de Customer Loyalty), Zappos fiind renumit pentru client service-ul excelent și atenția deosebită la fericirea și loializarea clienților.

Alături de Zappos, vor mai urca pe scenă Tomi Ahonen (considerat de prestigioasa revistă Forbes drept Expertul nr. 1 în Mobile la nivel mondial) și Karl Gilis (unul dintre cei mai influenți specialiști în optimizarea ratei de conversie pe plan internațional).

Speakerilor internaționali li se alătură și Erkan Soy, directorul pentru Europa Centrală și de Est al Criteo – una dintre cele mai mari companii de Performance Marketing din lume.

Pe lângă speakerii internaționali, numele sonore ale industriei online autohtone vor fi prezente pe scena GPeC SUMMIT: Elisabeta Moraru (Google România), Valentin Radu (Omniconvert), Alexandru Lăpușan (Zitec), Anabela Luca (adLemonade), Antonio Eram (mobilPay), Marius Costin (PayU), Sorin Sfetcu (iProspect), Liviu Taloi (Ecompedia), Matei Psatta (Vola), Mugur Frunzetti (Retargeting), Andrei Cânda (iSense Solutions), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile) – sunt doar câțiva dintre speakerii care vor împărtăși cu audiența cele mai noi informații din domeniu, livrând conținut premium și direct aplicabil pentru magazinele online.

Lista detaliată a speakerilor la GPeC SUMMIT 16-17-18 mai poate fi consultată pe website-ul evenimentului.

Conținut premium, plin de informații practice și o premieră: rezultatele Studiului privind Situația Pieței de E-Commerce din România 2017

Agenda GPeC SUMMIT pe zile și pe ore a fost publicată pe website-ul evenimentului, iar potrivit acesteia evenimentul este de neratat pentru oricine activează în E-Commerce și Marketing Online: magazine online, agenții de web development, furnizori de servicii e-commerce, tool-uri, companii de curierat, bănci, procesatori de plăți, agenții PPC, SEO, Securitate, Hosting etc.

În premieră la GPeC SUMMIT vor fi prezentate rezultatele Studiului privind Situația Pieței de E-Commerce din România 2017, studiu realizat de GPeC și iSense Solutions în intervalul martie-aprilie 2017, pe un eșantion reprezentativ la nivel național. Participanții vor afla cele mai noi cifre de piață, comportamentul consumatorilor online, cât cheltuiesc, ce tipuri de produse cumpără cel mai mult, ce își doresc de la magazinele online, care le sunt temerile când vine vorba de e-commerce și multe alte informații în exclusivitate despre situația actuală a pieței.

Statisticile sunt deosebit de importante pentru magazinele online, precum și pentru presa de specialitate – iar ele vor fi completate de ultimele rapoarte Google România despre căutările utilizatorilor și de unde cumpără online consumatorii finali.

Pe lângă cele mai noi cifre și statistici de piață, subiectele dezbătute în cadrul GPeC SUMMIT 16-17-18 mai vizează cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui magazin online și la creșterea industriei: Usability & Customer Experience, Client Service, Loializare și retenția clienților, Conversion Optimization, Mobile, Marketing Online, Google Analytics, Google AdWords, Content Marketing, SEO, E-Mail Marketing, Social Media, Marketing Automation, Strategii de abordare a clienților, Recomandări practice pentru magazinele online etc.

“Spre deosebire de alte conferințe din domeniu, la GPeC ne-am concentrat întotdeauna să aducem conținut relevant pentru audiență, informații utile, direct aplicabile în business. Vrem ca participanții să pornească spre birou cu multe idei și chestiuni concrete care să îi ajute să se dezvolte, să vândă mai mult, să aibă o afacere online de succes – de aceea, recomand oricărei companii care activează în e-commerce să nu rateze GPeC SUMMIT 16-17-18 mai”

–  spune Andrei Radu (CEO & Founder GPeC).

Know-how doar de la cei mai buni și networking cu elita industriei de e-commerce

GPeC SUMMIT este mixul perfect între Conferință, Workshop-uri, Expo și Networking cu elita industriei e-commerce din România și de peste hotare. Ziua de 16 mai este dedicată Conferinței GPeC și E-Commerce Expo – locul în care principalii furnizori de servicii e-commerce au ocazia să se întâlnească față în față cu magazinele online pentru a începe colaborări.

Pe 17 și 18 mai au loc 12 workshop-uri aplicate pe cele mai importante subiecte pentru succesul magazinelor online, trainerii fiind unii dintre cei mai buni specialiști din piață în E-Commerce, Mobile și Marketing Online.

Subiectele dezbătute în cele 3 zile de GPeC SUMMIT, lista speakerilor prezenți la eveniment și programul pe zile și pe ore pot fi consultate pe website-ul GPeC.

Ultimele zile de Ofertă Early-Bird!

Doar până pe 7 mai 2017 la ora 23:59 mai este valabilă Oferta Early-Bird care asigură prețuri semnificativ mai mici pentru biletele de acces la GPeC SUMMIT: 119 euro în loc de 159 euro, cât va deveni prețul biletelor începând cu 8 mai.

Înscrierile la GPeC SUMMIT se fac completând formularul online de pe website-ul evenimentului.

Share.
Avatar of Mihaela Savu

Pasionata de lumea virtuala, am decis sa ma alatur acestui proiect indraznet, care sper ca va va oferi toate informatiile de care aveti nevoie.

Lasa un raspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.