Sony isi axeaza strategiile pe Europa si Japonia, nu SUA

Sony este al 7-le producator de telefoane din lume si a lansat produse notabile in ultima perioada, produse ca Xperia Z si fratele sau Ultra. Pentru a ajunge mai sus de lucul 7, compania trebuie sa-si revigoreze strategiile de marketing.

Directorul Executiv Sony, Kazuo Hirai, a declarat catre Reuters ca organizatia nu are planuri de marketing pentru pietele din China si SUA pentru moment. „Japonia si Europa sunt cele mai importante zone pentru noi si pe acestea vom depune cel mai mare efort. Dar nu inca pentru SUA si China.

Disponibilitatea telefonului de top Sony Xperia Z este limitata la operatorul T-Mobile in SUA, cel de-al patrulea operator mobil. Fata de alti producatori ca HTX si Samsung, Sony nu a acaparat mai multi operatori mobili pentru a-si creste vizibilitatea in SUA. Recunoasterea Sony ca brand in SUA este considerata scazuta potrivit specialistilor in domeniu.

Nu este realistic sa incercam totul deodata. In SUA vom incepe gradual.” declara Kazuo Hirai.

Sony vrea sa vanda 42 de milioane de smartphoneuri in acest an fiscal.

Sursa: Reuters


Subiecte:            
Citește și alte articole:

Comentează: