Află ce vor cumpăra românii și cât vor cheltui anul acesta de Black Friday

adLemonade - Black Friday Insights 2018

Conform unui studiu realizat de agenția de digital marketing adLemonade la începutul lunii octombrie pe un eșantion de 205 persoane, dintre care fac parte: antreprenori, IT-iști, directori de marketing sau specialiști de marketing și C level management: chief executive officer (CEO), chief operations officer (COO) și chief financial officer (CFO), reies diferite obiceiuri de consum ale românilor în ceea ce privește perioada de Black Friday.

Românii cumpără electrocasnice și electronice de Black Friday 2018

În topul preferințelor românilor care vor face cumpărături de Black Friday 2018 se află produsele electrocasnice și electronice.

Ce se cumpără de Black Friday 2018
Ce se cumpără de Black Friday 2018

Întrebați ce au în plan că cumpere anul acesta de Black Friday, majoritatea respondenților (52.5%) au confirmat că își doresc să achiziționeze electrocasnice și electronice. Pe locul doi se află segmentul fashion, 16.6% dintre participanți intenționând să cumpere haine, încălțăminte și accesorii. Pe locul 3 se află segmentul destinat cărților, cu un procent de 9.1%. Iar 5.7% dintre respondenți și-au propus să cumpere articole de casă și grădină și tot 5.7% cosmetice și produse de îngrijire personală.

Sursă de informare pentru Black Friday 2018
Sursă de informare pentru Black Friday 2018

Pentru 47.3% dintre respondenti, principala sursă de informare cu privire la ofertele Black Friday este eMag. Site-urile brand-urilor ocupă locul 2 în preferințele participanților – 16.6%, urmate de comparatoarele de prețuri – 11.2%.

Momentul achiziției - Black Friday 2018
Momentul achiziției – Black Friday 2018

Cei mai multi respondenți preferă să facă cumpărăturile în dimineața zilei de Black Friday. Seara ocupă locul 2 în preferințele participanților, iar miezul nopții se poziționează pe locul 3. Cei mai puțini aleg intervalul prânzului pentru a-și cumpăra produsele.

Buget alocat pentru Black Friday
Buget alocat pentru Black Friday

Potrivit studiului efectuat de agenția de digital marketing adLemonade, 38.5% dintre respondenti au alocat în 2017 un buget între 500 și 1000 lei pentru cumpărăturile de Black Friday, 31.7% dintre ei au ales să cheltuie peste 1000 lei, în timp ce 29.8% au cheltuit între 1-500 lei.

Citește și alte articole:

Lasă un comentariu

Adresa de email nu va fi publică. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *