comert electronic

De ce să faci #eCommerce în România: 3 avantaje majore

TeCOMM eCommerce Conference&Expo 2019

Automatizarea, personalizarea experienței utilizatorului și implementarea tehnologiei ca suport pentru dezvoltare, rămân și în anul 2019 priorități pentru strategia de business a magazinelor online. România este încă o piață tânără în ceea ce privește eCommerce-ul, cu multe posibilități de dezvoltare și acces relativ [ ... ]

Agenția theStartups.eu pregătește workshop-ul How To eCommerce pentru începutul anului 2019

theStartups.eu

theStartups.eu, agenția de consultanță în eCommerce condusă de Vlad Diaconu, va lansa în ianuarie 2019 o nouă serie de workshop-uri pentru transformarea digitală și dezvoltarea afacerilor în comerțul online. Prin seria de workshop-uri How to eCommerce, agenția își propune să ajute companii mici și medii, dar și business-uri cu [ ... ]

La Gala Premiilor eCommerce au fost decernate cele mai importante premii în comerțul electronic românesc

Câștigători GPeC 2018

Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online înscrise anul acesta în Competiția GPeC s-au luptat timp de șase luni pentru cele mai prestigioase premii de excelență în comerțul electronic, trofeele GPeC. De asemenea, au fost [ ... ]

7 din 10 români economisesc bani așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători

Black Friday

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile dereduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile dediscount, făcând [ ... ]

Cu ambele mâini pe Inteligența Artificială & Big Data. La propriu, în 9 noiembrie, la Cluj-Napoca.

TeCOMM 2018

Tehnologia și, în special, inteligența artificială servesc de la o zi la alta tot mai mult industriilor creative și business-urilor care urmăresc implementarea de procese automatizate. Targetarea, personalizarea, evaluarea conform unor KPIs – acestea sunt doar câteva dintre aspectele care îi ajută pe antreprenorii români să [ ... ]

TeCOMM 2018: Cum crești rata de conversie cu 20% in eCommerce

TeCOMM 2018

Creșterea anuală a volumului de vânzări și a relevanței pe piața națională, completată de extinderea către noi piețe sunt doar câteva dintre preocupările principale ale fiecărui proprietar de magazine online. Dacă vorbim de peisajul actual al comerțului online românesc, putem aminti doar cateva zeci de magazine online care se pot [ ... ]