social media

35 de lideri de comunitate din România au participat la primul Facebook Communities Day în București

Facebook Communities Day în București

În data de 8 noiembrie, Facebook a organizat primul eveniment Communities Day în București, premieră ce a reunit peste 30 de lideri de comunitate din România. Primul Communities Day din București Ideea acestui eveniment a venit ca rezultat al numărului masiv de aplicații provenind din țările Europei Centrale și de Est pentru [ ... ]

Evenimentul Connections, powered by Telekom România, își propune să dezbată comunicarea în noua eră digitală

Connections by Telekom

Generația Z a crescut cu tehnologia de ultimă generație și impune noile trenduri din domeniul digital. Este conectată 24/7 la platformele digitale precum Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, canale online care reprezintă pentru tinerii ce se regăsesc în această categorie de vârstă principalul mod de interacțiune și [ ... ]

Omul care l-a convins pe Jay Z să-i cumpere afacerea cu 56 milioane dolari și cofondatorul Socialbakers, cel mai cunoscut furnizor de social media marketing din lume, vin la IMWorld 2015

IMWorld 2015

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), care se va desfășura în Pavilionul Central al Romexpo în perioada 7-8 octombrie, aduce pe cele patru scene cu tematici diferite – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” și „Developers Stage”-, peste 80 dintre cele mai sonore nume din [ ... ]

UNICEF reaminteste ca Like-urile pe Facebook nu salveaza vieti

Mult prea des intalnim postari pe retelele de socializare ce sustin ca pentru fiecare Like primit se va face o donatie caritabila de o anumita suma catre o cauza nobila. Dar astazi, UNICEF Suedia a lansat o campanie in care sa reaminteasca utilizatorilor de internet ca Like-urile de pe Facebook nu sunt egale cu bani iar persoanele ce doresc cu [ ... ]

Twitter confirma achizitia companiei de analiza TV Bluefin Labs

Twitter a confirmat ca a achizitionat Bluefin Labs, o companie ce foloseste comentariile de pe retelele de socializare pentru a masura eficienta reclamelor si programelor TV. „Credem ca datele oferite de Bluefin, capacitatea si expertiza TV ne va ajuta sa creem noi produse publicitare inovatoare oferind noi experiente utilizatorilor nostri [ ... ]